Travels twenty/fourteen - Reisverslagen van Joeri Van den Brink - WaarBenJij.nu Travels twenty/fourteen - Reisverslagen van Joeri Van den Brink - WaarBenJij.nu

Travels twenty/fourteen

In twenty years from now you will regret the things you didn't do far more than things you did. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbour, catch the trade winds in your sails.

EXPLORE - DREAM - DISCOVER

Recente Reisverslagen:

04 September 2014

Byron Bay, New South Wales

23 Juli 2014

Melbourne, St Kilda & Perth

04 Juli 2014

Roadtrip Nieuw Zeeland 014

21 Juni 2014

Roadtrip Nieuw Zeeland

13 Juni 2014

Roadtrip Nieuw Zeeland
Joeri

Op 26 maart 2014 vertrek ik voor 12 maanden de wijde wereld in. Al jaren is dit een droom geweest en eindelijk gaat het dan toch gebeuren! Omdat ik het leuk vind om te schrijven over mijn ervaring(en) en jullie uiteraard mee wil slepen in mijn beleving(en), kunnen jullie op mijn persoonlijke pagina zien hoe fantastisch de wereld eigenlijk is!!

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 32766

Voorgaande reizen:

26 Maart 2014 - 26 Maart 2015

Travels twenty/fourteen

Landen bezocht: